Onze praktijk Mijn Portaal Ik heb spoed

Complimenten & Klachten

Complimenten- & Klachtenformulier

Als je een compliment of klacht  hebt over de praktijk dan horen wij dit graag. Je kunt de klacht of compliment kenbaar maken d.m.v. onderstaand formulier. Nadat wij het formulier hebben ontvangen nemen we contact met je op.

Werkwijze na indienen klacht bij huisarts:
  1. De klacht wordt ingediend bij een medewerker (huisarts, assistente, praktijkondersteuner of praktijkmanager).

  2. De medewerker registreert dit intern en meldt dit dezelfde dag bij de desbetreffende huisarts. Je ontvangt hiervan een ontvangstbevestiging met een termijn waarin de klacht behandeld zal worden.

  3. De desbetreffende huisarts of praktijkmanager belt je binnen enkele werkdagen op.

  4. De desbetreffende huisarts of praktijkmanager bespreekt de klacht met de betrokken medewerker(s).

  5. Samen bepalen ze of- en welke actie nodig is om de klacht af te handelen. Dit wordt schriftelijk vastgelegd.

  6. De huisarts,doktersassistente of praktijkmanager stuurt je hierna een bericht over de afhandeling van de klacht.

  7. Is de klacht naar tevredenheid van jou opgelost, dan wordt het registratieformulier bewaard en is de klacht afgehandeld.