Nieuwe patiënten:

Onze praktijk is geopend voor nieuwe patiënten, let wel, dit geldt voor een bepaald deel in postcode gebied 5037 en 5032.

Voor meer informatie gaat u naar het tabblad Nieuwe patienten bovenin de website.

—————————————————————————————————————————————————————————————

9-1-2020 : vanaf kwartaal 1 van 2020 kunt u bij ons digitaal zelf afspraken maken. Hiervoor komt een app beschikbaar. Meer informatie hierover vindt u hier : https://uwzorgonline.nl/#service . Wanneer de app voor patiënten van onze praktijken beschikbaar komt en hoe u zich hiervoor kunt aanmelden publiceren we onder “nieuws” op deze website. 

—————————————————————————————————————————————————————————————

01-01-2018
> Toestemming regelen inzage medische gegevens aan derden (bijv. huisartsenpost):

Via de website: https://www.ikgeeftoestemming.nl/kunt u uw toestemming regelen voor het elektronisch beschikbaar stellen van uw medische gegevens via het LSP (Landelijk Schakelpunt). U kunt uw toestemming regelen voor uw huisarts en apotheek.

Wat moet u doen?
U regelt uw toestemming in drie stappen:

  1. Klik op ‘Toestemming regelen’ en zoek en kies de zorgverlener voor wie u uw toestemming wilt regelen.
  2. Vul uw gegevens in.
  3. Verstuur uw gegevens met DigiD met sms, of print het formulier en geef dit aan uw zorgverlener.

Belangrijk om te weten!

  • Wilt u dat zowel uw huisarts als uw apotheek uw medische gegevens kan uitwisselen? Geef ze dan allebei uw toestemming. Als meerdere apotheken een dossier over u bijhouden, kunt u elk van hen toestemming geven.
  • Heeft u eerder op deze website uw toestemming geregeld met DigiD met sms? Dan kunt u bij ‘Mijn statusoverzicht’ nagaan of uw zorgverlener uw toestemming heeft verwerkt.